Saturday, August 27, 2011

21 הרוגים בפקיסטן; 18 הרוגים בניגריה; 18 הרוגים באלג'יריה; 11 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בעיראק; 4 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 3 שוטרים נהרגו בקווקז; 3 הרוגים בתימן; 2 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים נוספים בתאילנד; 2 רקטות נורו לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון שפעלו נגד מפגינים בדיר אל-זור ובערים נוספות. מקורות נוספים מסרו על הפגנות נוספות שנערכו ברחבי סוריה נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – אזרחים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 6 אזרחים אפגנים בהפצצה אווירית של כוחות נאט"ו בשל טעות בזיהוי. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 6 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז אורקזאי בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה באזור.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתרחשה ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים ציינו שבמהלך היומיים האחרונים נהרגו לפחות 17 בני-אדם ונפצעו עשרות רבות בעקבות סדרה של פיגועי-תופת שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהפצצה אווירית שנערכה בדרום המדינה. מקורות נוספים מסרו על לפחות 8 פעילי טרור שנהרגו במהלך היממה האחרונה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא התימני בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 11 אזרחים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-שבאב המזוהה עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים ציינו שפעילי הטרור כרתו את ראשיהם של ההרוגים.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 18 בני-אדם בפיגוע רחב-היקף שהתבצע בעיר הבירה נגד מוסדות של האו"ם. מקורות נוספים ציינו שאת הפיגוע ביצעו פעילי טרור מוסלמים המקושרים לארגון אל-קאעידה ולארגון הסומלי "אל-שבאב".
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בחבל קשמיר: כהן-דת מוסלמי נהרג מירי של פעילי טרור מוסלמי, ואדם נוסף נהרג מפיצוץ של רימון-יד במהלך היתקלות עם פעילי טרור מוסלמים יום קדום לכן. (בדיווח הקודם נמסר על הרוג אחד בלבד באירוע שבו הושלך הרימון, אולם באירוע נהרגו 2 בני-אדם).
--
תאילנד – טרור: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בסדרת הפיגועים שהתרחשה יום קדום לכן בדרום המדינה. בדיווח הקודם נמסר על 4 הרוגים בלבד מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-26 באוגוסט 2011 על הריגתם של 18 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בבסיס צבאי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 באוגוסט 2011 כי למרות הפסקת-האש נורו לעבר ישראל 2 רקטות בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים מרצועת-עזה.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: