Friday, August 26, 2011

50 פעילי טרור נהרגו בתימן; 12 הרוגים בעיראק; 8 חיילים נהרגו בסוריה; 4 הרוגים בתאילנד; 3 שוטרים נהרגו באלג'יריה; 2 הרוגים בדרום-סודאן; ממשלת חרטום מנהלת מסע של טרור בדרום-סודאן; 2 הרוגים בניגריה; 10 חיילים טורקים נפצעו מפיצוץ של מטען-חבלה; הרוג בקשמיר; טילים נורו לעבר ישראל; 9 מחבלים נוספים נהרגו בעזה ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 8 חיילים סורים בקרבות עם חוליות חמושות הפועלות באזור העיר חומס. מקורות נוספים ציינו שהחיילים נהרגו בשתי תקריות שהתרחשו באזור במהלך היממה האחרונה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הפגנות נוספות שנערכו ברחבי המדינה נגד המשטר העלווי של אסד במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 12 בני-אדם סדרה של אירועי טרור שהתרחשה בעיראק במהלך היממה האחרונה. מקור נוסף ציין שמרבית ההרוגים היו שוטרים עיראקים שנהרגו מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במרכז המדינה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 50 פעילי טרור נוספים מארגון אל-קאעידה בעקבות פעולה צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה. דוברים רשמיים בתימן מסרו כי במהלך היומיים האחרונים נהרגו לפחות 80 פעילי טרור מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בעימותים בין מיליציות מקומיות הפועלות בדרום. כמו כן נסמר מפי מקורות רשמיים שהריגתם של 14 החיילים יום קודם לכן נעשה בידי ארגוני טרור הנתמכים בידי ממשלת חרטום האסלאמית של עומר אל-באשיר.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון המדינה. מקור תקשורתי נוסף מסר שאחת מההרוגים הייתה פוליטיקאית מקומית שהייתה בהריון, והשני היה שוטר מקומי שנרצח מירי של פעילי טרור מוסלמים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 אנשי כוחות-הביטחון בפיגוע כפול שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על פציעתם של 10 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון-מזרח המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של רימון-יד שכנראה הושלך בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-25 באוגוסט 2011 על ירי של טילים ופצצות מרגמה לעבר ישראל שנורו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. נגרם נזק לרכוש ותינוק נפצע קל מרסיסים. כמו כן נמסר ממקורות ברצועת-עזה על הריגתם של 9 פעילי טרור נוספים בהתקפה האווירית של ישראל על מוקדי טרור במהלך היממה האחרונה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: