Sunday, August 28, 2011

50 הרוגים בפקיסטן; 33 הרוגים בעיראק; 7 חיילים נהרגו בתימן; 4 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בסוריה; חייל נהרג בקשמיר; מאות גופות התגלו בלוב;
==
סוריה - מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 אזרחים מירי של כוחות הביטחון שפעלו נגד מפגינים באחד מפרברים של דמשק. מקורות נוספים מסרו על עימותים נוספים והפגנות נוספות שנערכו נגד המשטר ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתם של 40 חיילים פקיסטנים ו-10 פעילי טרור מארגון הטליבאן במהלך התקפה שנערכה בידי פעילי טרור שפעלו באזור הגבול עם אפגניסטן.
--
אפגניסטן - טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום המדינה.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתם של 33 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במערב המדינה. במהלם היממה האחרונה נערכה בעיראק סדרה ארוכה של פיגועי טרור שגרמה לעשרות רבות של לפצועים בקרב האזרחים וכוחות-הביטחון המקומיים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתם של 7 חיילים תימנים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על הריגתו של חייל הודי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב ומקורות באופוזיציה הלובית מסרו ב-27 באוגוסט 2011 על מאות גופות שהתגלו בעיר טריפולי. בין ההרוגים היו אזרחים רבים וחיילים לובים כפותים שנרצחו בידי המורדים במהלך ההשתלטות על העיר טריפולי. מאז שהחלה מלחמת-האזרחים לבו נהרגו למעלה מ-20,000 בני-אדם – וזאת בהתאם להערכות זהירות אחדות שנמסרו בימים האחרונים. גורמים נוספים ציינו שמספר ההרוגים עלול להגיע לכדי 50,000 בני-אדם. כוחות של קדאפי הנעזרים בפעילי טרור אפריקאים מנהלים מלחמת-מאסף עם כוחות המורדים. באזורים אחדים בלוב עדיין מתנהלים קרבות מרים בין השבטים השונים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: