Monday, August 29, 2011

8 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים נוספים בניגריה; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו בטורקיה; הרוג בסוריה מירי של צלף; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; חייל נהרג בתימן; אישה נהרגה בסומליה; טיל נחת בישראל; פיגוע דקירה בתל-אביב;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתו של אדם אחד מירי של צלף במהלך הפגנת מחאה שנערכה בפרבר ליד דמשק. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על הפגנות נוספות שנערכו ברחבי המדינה נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 ילדים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים אפגנים מירי של חיילי נאט"ו בשל טעות בזיהוי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור בלוצ'יסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות משטרתיים בעיראק מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של 2 מטעני-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במרכז בגדאד ובמרכז עיראק בשני אירועים נפרדים שהתרחשו במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב028 באוגוסט 2011 על הריגתו של חייל תימני מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתה של אישה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נגד שיירה של כוחות האו"ם המסייעים לממשלה המרכזית של סומליה.
--
ניגריה – טרור: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בפיצוץ שהתרחש במטה האו"ם בעיר הבירה יום קודם לכן. לפיכך מספר ההרוגים בפיגוע עלה ל-23 בני-אדם.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 חיילים טורקים מפיצוץ של מוקש שהוטמן בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח המדינה. כמו כן נמסר על 6 פצועים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בחוף אנטליה.
--
ישראל – רצועת-עזה – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-28 באוגוסט 2011 על ירי של טיל גראד שנורה לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. ככול הידוע לא נגרם נזק. כמו כן נמסר כי במהלך הלילה התבצע פיגוע דריסה ודקריה בידי מוסלמי תושב שכם ליד מועדון "האומן 17". בפיגוע נפצעו 6 בני-אדם. הטרוריסט נתפס.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: