Saturday, August 20, 2011

67 הרוגים בפקיסטן; 38 הרוגים בדרום-סודאן; 22 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בתימן; 11 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו בטורקיה; 3 חיילים מצרים נהרגו בסיני; 4 טרוריסטים נהרגו בעזה; ירי של רקטות לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 22 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון על מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד. בערים רבות ברחבי סוריה נערכו הפגנות מחאה נגד המשטר העלווי של אסד.
--
ישראל – מצרים – רצועת-עזה: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על 3 חיילים מצרים נוספים שנהרגו במהלך מתקפת הטרור שנערכה בידי פעילי טרור מוסלמים שיצאו מרצועת-עזה. כמו כן נמסר על 4 פעילי טרור בכירים שנהרגו בחיסול-ממוקד של כוחות צה"ל. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל לפחות 15 טילים שגרמו לפציעתם של 4 ישראלים בעיר אשדוד. גורמים בצה"ל מסרו על תקיפתם של 7 יעדי טרור ברצועת-עזה במהלך היממה האחרונה. מקורות בעזה מסרו על הריגתם של ילד ורופא מהפצצה של כוחות צה"ל על יעדי טרור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של לפחות 11 בני-אדם (רובם שוטרים אפגנים) בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 50 בני-אדם מפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במסגד בצפון המדינה. עוד כ-100 בני-אדם נפצעו בפיגוע. כמו כן נמסר על הריגתם של עוד 17 בני-אדם בעימותים אלימים בין מיליציות אתניות הפועלות בעיר קראצ'י.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום ווזיריסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
דרום-סודאן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 38 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו בין מיליציות שבטיות מקומיות.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-19 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 חיילים טורקים במהלך פעילות אווירית שנערכה נגד מטרות של המחתרת הכורדית הפועלת במזרח המדינה. כמו כן נמסר על תקיפתן של מטרות כורדיות בצפון-עיראק בידי חיל-האוויר הטורקי. מקורות כורדים מסרו כי בהתקפות הללו לא היו נפגעים בקרב המחתרת הכורדית. בשבועות האחרונים נהרגו 40 חיילים טורקים מירי של חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: