Sunday, August 7, 2011

300 הרוגים בסוריה בעיר אל-חמה בימים האחרונים; 31 חיילים אמריקאים נהרגו באפגניסטן; 8 אזרחים נהרגו באפגניסטן מירי של כוחות נאט"ו; 7 חיילים אפגנים נהרגו בהתרסקות מסוק אמריקאי; 8 הרוגים בעיראק; חמוש נהרג בסעודיה; קרבות בסומליה; קרבות בדארפור; קרבות בתימן; ארגון אל-שבאב עזב את העיר מוגדישו;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 300 בני-אדם בעיר אל-חמה בימים האחרונים מירי של כוחות הביטחון לעבר מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו העלווי של בשאר אל-אסד. במהלך היממה האחרונה נמסר על עימותים אלימים נוספים בין מפגינים לבין כוחות-הביטחון של סוריה בערים ובעיירות ברחבי סוריה. מקור באופוזיציה הסורית מסר ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של לפחות 6 בני-אדם ביממה האחרונה. שר-החוץ הסורי הבטיח בחירות חופשיות בסוריה תוך שנה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 31 חיילים אמריקאים בהתרסקות מסוק צבאי שהיה בפעילות צבאית נגד גורמי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – צבא – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 7 חיילים אפגנים שהיו במסוק האמריקאי שהתרסק. מקור בארגון הטליבאן מסר לאחר האירוע מכי המוסק הופך בידי אנשי הארגון.
--
אפגניסטן – נאט"ו – אזרחים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 8 אזרחים בהפצצה של כוחות נאט"ו על פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הלמנד. כוחות נאט"ו הביעו צער על התקרית.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם (כולל הטרוריסט) בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור ואלימות שהתרחשה בעיראק במהלך היממה האחרונה. במקרה אחד נהרגו 6 בני-אדם בפריצה לבית-כלא עיראקי השוכן בעיר הילה.
--
סעודיה – טרור: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-6 באוגוסט 2011 על הריגתו של חמוש שהתקרב למשרד הפנים הסעודי השוכן בעיר ג'דה. החמוש נורה בידי מאבטחים לאחר שנפתחה אש לעברם.
--
תימן – סומליה – דארפור: מקורות תקשורתיים מסרו על קרבות ותקריות רבות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה בתימן, בדארפור ובסומליה. אולם לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים. בסומליה נמסר כי לאחר קרבות קשים ארגון הטרור אל-שבאב המזוהה עם ארגון אל-קאעידה עזב את העיר מוגדישו. עשרות אלפי בני-אדם נהרגו בשנים האחרונות בקרבות שנערכו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: