Tuesday, August 9, 2011

200 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים נוספים בסוריה; 3 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בסומליה; חייל נהרג בדארפור; הרוג במצרים; קרבות קשים במקומות אחדים במרחב האסלאמי;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם (אמא ושני ילדיה) בהפגזה של טנקים על העיר דיר אל-זור. כמו כן מקורות נוספים ציינו כי עימותים רבים התרחשו במהלך היממה האחרונה בין כוחות הביטחון של סוריה לבין מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר ברחבי המדינה. תשובי העיר דיר אל-זור מסרו על התנאים הקשים השוררים בעיר מאז שהחלה המתקפה של הצבא הסורי. אסד החליף את שר-ההגנה עלי חביב בדאוד רג'אחה שהיה מפקד הצבא הסורי.
--
מצרים – טרור אתני: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתו של אדם אחד בעימותים אלימים שפרצו בין מוסלמים לנוצרים.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתם של 200 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחודש האחרון בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול עם אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בצפון-מערב המדינה. כמו כן נמסר על פציעתם של 10 חיילים פקיסטנים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתו של מנהיג מקומי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במרכז סומליה. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר מקומי במחוז פונטלנד האוטונומי.
--
צפון-סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בדארפור מסרו ב-8 באוגוסט 2011 על הריגתו של חייל מסיירה לאון במארב שהוטמן לכוח השיטור הבינלאומי בידי פעילי טרור הפועלים בחבל דארפור.
--
קשמיר – סודאן – תאילנד – סומליה; מקורות תקשורתיים באזורים הללו דיווחו במהלך היממה האחרונה של שורה ארוכה של תקריות אלימות בין כוחות הצבא לבין פעילי טרור מוסלמים שבמהלכם נפצעו עשרות רבות של חיילים, אזרחים וטרוריסטים. עד כה לא נמסר מספרם המדויק של ההרוגים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: