Tuesday, September 6, 2011

11 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בניגריה; 7 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 6 הרוגים נוספים בפקיסטן; 2 הרוגים בטורקיה; הרוג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 מפגינים מירי של כוחות-הביטחון שפעלו בעיר חומס. מקורות נוספים ציינו כי מהלך היום נערכו הפגנות מחאה נוספות של המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בספטמבר 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן, וכן גם מפיגוע התאבדות שתוכנן אף הוא בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן. מקורות נוספים ציינו שכ-20 בני-אדם נפצעו בשני האירועים הללו.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתם של 7 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתו של קצין משטרה בידי פעילי טרור מוסלמים – כנראה מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם בעימותים שפרצו פעם נוספת בין מיליציות אתניות הפועלות בעיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתם של 7 אזרחים בהפצצה אווירית של צבא תימן על בסיסי אל-קאעידה בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו פעם נוספת בין מוסלמים לנוצרים בעיר ג'וס.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם – שוטר ואשתו – מירי של חברי המחתרת הכורדית שפעלו בעת משחק כדורגל ידידותי שנערך בין שוטרים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-5 בספטמבר 2011 על הריגתו של פעיל טרור מוסלמי בכיר מירי של כוחות-הביטחון שפעלו בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: