Wednesday, September 28, 2011

21 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בעיראק; 7 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקשמיר; 5 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בפקיסטן; אישה ונער נהרגו בטורקיה מירי של חברי המחתרת הכורדית; פעיל כורדי נהרג בעיראק;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בעיר חומס במהלך התקפה רחבת-היקף של הצבא הסורי במרכז העיר ומקומות נוספים ברחבי סוריה. במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים רבים בין כוחות-הביטחון הנאמנים לאסד לבין גורמי אופוזיציה – חלקם חמושים הפועלים ברחבי המדינה במוקדים מרכזיים. כמו כן נמסר על מבצע צבאי נרחב בעיר רסטאן נגד תושבים שיצאו למחות נגד בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מארגון הטליבאן נגד תחנת משטרה מקומית. כמו כן נמסר על הריגתם של 16 בני-אדם – מתוכם 11 ילדים – מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במערב אפגניסטן.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מירי של כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתו של פעיל כורדי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור מוסול. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם ועל פציעתם של 22 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 אזרחים – אישה בהריון ונער – מירי של פעילי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרב שהתפתח בין פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שחדרו מאפגניסטן לבין מיליציה שבטית המתגוררת בפקיסטן.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: