Friday, September 23, 2011

15 הרוגים בתימן; 14 הרוגים בסודאן; 8 הרוגים בפקיסטן; 5 שוטרים נהרגו בסוריה; 4 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בטורקיה; 4 פעילי טרור נהרגו בטוניסיה; 2 באפגניסטן; הרוג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 שוטרים סורים מירי של חמושים שטמנו להם מארב. מקורות נוספים מסרו כי במהלך היום היו אירועים נוספים שגלשו לאלימות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור על מכליות של נאט"ו באזור מחוז חייבאר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם לאחר שמשאית עלתה על מטען-חבלה שהוטמן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נסמר על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בהיתקלות עם חיילים פקיסטנים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור שהתרחשה בעיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 10 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שהנערך בדרום תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון בעת הפגנת מחאה שנערכה נגד המשטר הנוכחי של עלי עבדאללה סאלח.
--
סודאן – מחאה וטרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של שוטרים לעבר מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר במזרח סודאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 חיילים בהיתקלות עם פעילי טרור מוסלמים במחוז קורדופן.
--
טוניסיה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים טרוריסט שחדרו מאלג'יריה בידי כוחות-הביטחון של טוניסיה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 3 חיילים טורקים וחבר המחתרת הכורדית בהתקפה של פעילי המחתרת על פטרול צבאי שעסק בפעילות שוטפת במזרח המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתו של אדם אחד ועל מפציעתם של 10 נוספים בסדרה של אירועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים במסעדה בעיר הנמצאת דרומית לבגדאד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: