Saturday, September 10, 2011

13 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים בדארפור; 11 הרוגים בסוריה; 9 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בתימן; קצין בכיר נהרג באיראן; חייל נהרג בעיראק; 450 פצועים בקהיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר בני-משפחותיהם של עריקים מהצבא ולעבר מפגינים במוקמות נוספים. מקורות נוספים בסוריה ומחוצה לה, מסרו שבמהלך היום נערכו הפגנות רחבות-היקף נגד המשטר. אנשי אופוזיציה בסוריה שלחו בקשות עזרה למדינות זרות כדי להפיל את המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח המדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של מהנדס טורקי מפיצוץ של מטען-חבלה. עוד נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בתחנת משטרה מקומית הנמצאת בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור נגד נוצרים: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתו של צעיר נוצרי בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז פנג'אב. בימים האחרונים נערכו התקפות אחדות על נוצרים בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתו של חייל מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון מוסול. במהלך היממה האחרונה התרחשו פיגועי טרור שגרמו לפצועים אחדים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 אזרחים בהתקפה אווירית של הצבא התימני על מוקדי טרור של ארגון אל-קאעידה הפועל בדרום תימן.
--
סומליה – מהומות מזון: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 6 בני-אדם במהלך התפרעות המונית על רקע חלוקת מזון המתבצעת בשל הבצורת הקשה הפוקדת את המדינה.
--
צפון-סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בצפון-סודאן מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 13 שוטרים מירי של מורדים חמושים הפועלים בחבל דארפור במהלך מבצע חילוץ על רקע חטיפה.
--
ניגריה – אלימות אסלאמית: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתם של 9 בני-אדם בהתקפה של מוסלמים כלפי נוצרים בעיר ג'וס. מקורות באו"ם מסרו שנשלחה דרישה מפורשת לממשלת ניגריה מצד מוסדות האו"ם לפעול בנחישות מול האלימות הדתית והאתנית המתרחשת בניגריה הגורמת למאות הרוגים מירי שנה.
--
איראן – כורדים: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על הריגתו של מפקד בכיר משמרות המהפכה מירי של פעילי המחתרת הכורדית הפועלת באזור הגבול בין עיראק לאיראן.
--
מצרים – ישראל: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-9 בספטמבר 2011 על פריצה של אלפי מצרים למתחם השגרירות הישראלית בקהיר. אנשי השגרירות עזבו את קהיר. גורמים רשמיים בישראל מנסים להפעיל לחת בינלאומי על מצרים כדי שכוחות הביטחון יעניקו הגנה מלאה לשגרירות ולאנשיה. במהומות הקשות שפרצו בלילה נפצעו לפחות 450 בני-אדם בעימותים עם כוחות הביטחון המקומיים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

Anonymous said...

Getting an OBD II scan device on the internet should not be a
terrifying working experience. They have designed this solution quite in another way.


My page: code scanner