Friday, September 30, 2011

180 כורדים נהרגו בידי איראן; 35 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 34 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בסומליה; 3 הרוגים נוספים בסומליה; עוד 3 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בעיראק; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים נוספים בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם ל 17 בני-אדם מירי של כוחות הביטחון של סוריה לעבר מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 80 מאנשי כוחות הביטחון בידי עריקים מהצבא הסורי. ביממה האחרונה נהרגו לפחות 7 מאנשי כוחות-הביטחון של סוריה מירי של קבוצות אופוזיציה חמושות. גורמים נוספים באופוזיציה הסורית מסרו כי ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 50 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון. במהלך היממה האחרונה נערכו הפגנות של תומכי אסד נגד ארה"ב וצרפת מול השגרירויות. שלטונות דמשק אסרו על שגרירי שתי המדינות לעזור את העיר דמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסברו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 שוטרים ואזרח אפגני מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הארט.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 34 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשיתופם של כוחות הביטחון במקומות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בפעילות מבצעית שנערכה נגד פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 35 אנשי מיליציה פרו-טליבאנית בפעילות צבאית יזומה שנערכה על-ידי הצבא הפקיסטני במחוז הרקאי.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
איראן – כורדים: מקורות רשמיים באיראן מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 180 מורדים כורדים בפעילות צבאית יזומה של הצבא האיראני נגד חברי המחתרת הכורדית הפועלת מהגבול העיראקי.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של כוחות הביטחון לעבר מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר באזור העיר צנעא.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בסומליה מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בסומליה. כמו כן נסמר על הריגתם של 3 בני-אדם בדרום סומליה בהיתקלות בין פעילי טרור לכוחות הביטחון המקומיים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-29 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בפיגוע של מכונית התופת שהתרחש בצפון הקווקז יום קודם לכן. בכך עלה מספר ההרוגים בפיגוע ל-8 בני-אדם.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: