Thursday, September 1, 2011

300 פעילי טרור מארגון-אל-קאעידה נהרגו בתימן; 13 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בקווקז; הרוג בסוריה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; הרוג בבחריין;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתו של אדם אחד מירי של כוחות הביטחון שפעלו נגד מפגינים בעיר חמה שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד. כמו כן מקורות נוספים ציינו שנעצרו עשרות בני-אדם בידי כוחות הביטחון שפעלו בעיר אל-חמה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 פעילי טרור מארגון הטליבאן מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בטעות בעיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתם של 300 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית רחבת-היקף שנערכה בידי הצבא התימני במהלך השבוע האחרון באזור דרום המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצ'צ'ניה.
--
בחריין – מחאה ואלימות: מקורות באופוזיציה בבחריין מסרו ב-31 באוגוסט 2011 על הריגתו של ילד בן 14 מירי של כוחות-הביטחון לעבר מפגינים שיעים שיצאו למחות נגד המשטר המלוכני במדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: