Monday, September 5, 2011

14 הרוגים בסוריה; 6 חיילים נהרגו בתימן; 5 בני-אדם נהרגו בסומליה; 4 הרוגים בטורקיה; 3 הרוגים בניגריה; 3 הרוגים בעיראק; 3 הרוגים באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 6 חיילים סורים מירי של פעילי אופוזיציה חמושים שטמנו להם מארב. כמו כן נמסר מפי דוברי האופוזיציה על הריגתם של 8 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים. מקורות נוספים ציינו על עימותים אלימים נוספים שהתרחשו ברחבי סוריה נגד המשך משטרו העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו נגד חברת נפט הנמצאת בדרום אפגניסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 6 חיילים מפיצוץ של מכונית תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר עדן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון לבין פעילים אסלאמיים הפועלים בצפון המדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון-מזרח טורקיה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 בספטמבר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


3 comments:

Anonymous said...

It auto populates the available sensor readings (PIDs).
So this had to be an OBD I vehicle with an ALCL diagnostic connector and not an OBD II
connector.

Here is my webpage http://www.adventurecompany.co.uk/forum/how-use-obd-scanner-reset-examine-motor-mild-nissan

Anonymous said...

No added time expended on the gym, no back discomfort due to
the fact of to various crunches or other stomach exercise routines
and no far much more sweaty exercises just to guarantee that your abs appear exceptional.



my web site - Essl.Drealentejo.Pt

Anonymous said...

The facial area, armpits, and neck have skin tags or warts.
To tighten sagging pores and skin can now be done safely and naturally.


Look at my weblog - charlestonjewishvoice.org