Thursday, September 8, 2011

23 הרוגים בפקיסטן; 13 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בהודו; 4 הרוגים בתימן; 2 ילדים נהרגו בדארפור; מהנדס אמריקאי נרצח באפגניסטן; בכיר כורדי נהרג מירי של חיילים איראנים; מורה נרצח בתאילנד; רקטות נורו לעבר ישראל; טרוריסט מוסלמי חוסל בעזה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתם של 13 בני-אדם בעיר חומוס ובמקומות נוספים מירי של אנשי כוחות-הביטחון. מקורות נוספים מסרו על הפגנות ועימותים נוספים שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו גם חיילים שנפגעו מחוליות חמושות של חיילים שערקו מהצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתו של מהנדס אמריקאי בעיר קאבול. מקורות נוספים ציינו כי המהנדס כנראה נהרג מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתם של 23 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע במחוז קוויטה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם ועל פציעתם של 80 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהוטמן בעיר דלהי בידי פעילי טרור מוסלמים שהגיעו מפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתו של אדם אחד מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר ארביל.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתם של 4 פעילי טרור מארגון אל-קאעידה בהתקפה אווירית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
צפון-סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של תחמושת בחבל דארפור.
--
איראן – כורדים: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתו של בכיר כורדי החבר במחתרת הכורדית הפועלת נגד איראן.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על הריגתו של מורה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-7 בספטמבר 2011 על ירי של רקטות לעבר ישראל שנורו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים מרצועת-עזה. מקורות בעזה מסרו שפעיל טרור בכיר נהרג בהתקפה של צה"ל. כמו כן נמסר על תפיסתן של 13 חוליות טרור מוסלמיות בשטחי יהודה ושומרון.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: