Wednesday, September 21, 2011

52 הרוגים בפקיסטן; 41 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן בימים האחרונים; 9 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בטורקיה; 6 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בקשמיר; ילד נהרג בהפצצה של צפון-סודאן; הרוג בניגריה; 70 הרוגים בימים האחרונים בסוריה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים הקשורים לאופוזיציה הסורית מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 7 אזרחים ו-2 שוטרים ביום נוסף של עימותים אלימים בין כוחות הביטחון לאזרחים ולעריקים שהקימו מיליציות מקומיות הפועלות נגד המשטר. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 70 בני-אדם בשלושת הימים האחרונים מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים במוקמות אחדים ברחבי סוריה. במהלך היממה האחרונה נמסר על נפגעים נוספים מירי של חיילים סורים לעבר קבוצות מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 20 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בעקבות התקפה של פעילי הארגון על נקודת ביקורת משטרתית. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים שחדרו מהגבול האפגני. בשעות הערב נודע על הריגתם של 29 מוסלמים שיעים שהיו בדרכם לאיראן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 41 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך השבוע האחרון בעקבות מבצעים יזומים שנערכו נגד פעילי הארגון במזרח המדינה. כמו כן נמסר על חיסולו של ראש הממשלה לשעבר של אפגניסטן בפיגוע התאבדות של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר רמאדי.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים בין חיילים תימנים למפגינים באזור העיר צנעא. מקור נוסף ציין כי ההרוגים נפגעו מירי של פצצות מרגמה.
--
צפון-סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתו של ילד בהפצצה אווירית של צפון-סודאן על דרום-קורדופאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתו של אחיו של מנהיג מקומי שנרצח בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח ניגריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בטעות בזמן איסוף גורטאות.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-20 בספטמבר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי פעילי המחתרת הכורדית הפועלים בעיר אנקרה. לפחות 15 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגוע. כמו כן נמסר על הריגתו של 4 בני-אדם בהתקפה של חברי המחתרת על בית-ספר לשוטרים. מיד לאחר הקרב נהרג חבר המחתרת הכורדית מאש של חיילים ושוטרים טורקים.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: