Monday, September 12, 2011

80 חיילים תימנים נהרגו במבצע צבאי נגד ארגון אל-קאעידה; 16 הרוגים נוספים בסוריה; 12 הרוגים בלוב בקרבות שפרצו בין שתי מליציות מקומיות; 5 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים באפגניסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; עשרות חיילים אמריקאים נפצעו בפיגוע התאבדות בבסיס צבאי באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתם של 16 בני-אדם נוספים ביומיים האחרונים מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד. מקורות נוספים מסרו כי במהלך היממה האחרונה נערכו הפגנות ועימותים נוספים בין אזרחים סורים לבין חיילים הנאמנים למשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במרכז אפגניסטן. הפיגוע התבצע בבסיס צבאי וכי מרבית הפצועים היו כנראה חיילים אמריקאים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתם של 80 חיילים ועל פציעתם של 600 נוספים במבצע צבאי נרחב שנערך נגד פעילי טרור מארגון אל-קאעידה שנערך בדרום המדינה במשך ארבעת החודשים האחרונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל לפני יומיים בשוק הצפוני של העיר מוגדישו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הלובית מסרו ב-11 בספטמבר 2011 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות שפרצו במערב המדינה בין שתי מיליציות מקומיות המתנגדות לקדאפי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: