Sunday, February 10, 2013

110 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים בדרום-סודאן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 7 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בעיראק בהפצצה איראנית; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. עיקר המאמץ של המורדים מתמקד בשבוע האחרון באזור העיר דמשק – שם מרכז המשטר הסורי כוחות צבא רבים ומטוסי קרב המיועדים להילחם במורדים שהצליחו להשתלט עם אזורים נרחבים מהעיר. גורמים מקומיים בסוריה מסרו כי העיר יכולה ליפול לידי המורדים בתוך ימים אחדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ביד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אורקזאי.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור ווזיריסטן שבפקיסטן.
--
עיראק – איראן: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהפצצה איראנית על מחנה-פליטים של מורדים איראנים השוכן בעיראק ליד הגבול המשותף.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-9 בפברואר 2013 על הריגתם של 24 בני-אדם בהתקפה של מורדים מקומיים בדרום סודאן.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: