Thursday, February 14, 2013

140 הרוגים בסוריה; 39 הרוגים בדארפור; 16 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתאילנד; 10 הרוגים באפגניסטן בהפצצה של נאט"ו; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 7 אפגאנים נהרגו מירי של חיילים איראנים; 2 כמרים סומלים נרצחו בקניה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 140 בני-אדם ביום של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים באזור דמשק, אידליב, חומס ואל-חאמה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים קטלניים שכללו פיצוץ של מטעני-חבלה, ירי של צלפים לעבר אזרחים, הפצצות אוויריות, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. דוברים נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של לפחות 121 בני-אדם. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 40 חיילים סורים בידי המורדים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – אזרחים: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 10 אזרחים שנהרגו בשגגה בפעילות צבאית יזומה של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
איראן – אפגניסטן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 7 אזרחים אפגאנים מירי של חיילים איראנים לאחר שהאפגאנים חצו את הגבול לתוך השטח האיראני.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בפקיסטן באזור מחוז חייבאר.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה ובסומליה מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 2 כמרים סומלים בקניה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטרור האסלאמי "אל-שבאב" הפועל בסומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות בחבל דארפור מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 39 בני-אדם בקרבות שפרצו בין מורדים מקומיים לבין כוחות-הביטחון של ממשלת סודאן האסלאמית הפועלים בחבל דארפור.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם אנשי כוחות-הביטחון הפועלים באזור הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-13 בפברואר 2013 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי השוכן בדרום-תאילנד. מקורות נוספים מסרו כי זהו האירוע החמור ביותר שהתרחש בדרום המדינה מזה 9 שנים. דוברים נוספים מסרו כי הבסיס הצבאי הותקף בידי כ-60 טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: