Monday, February 4, 2013

125 הרוגים בסוריה; 33 הרוגים בעיראק; 13 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים באפגניסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 חיילים נהרגו בתימן; חייל נהרג בקניה בפיגוע אסלאמי; חמוש נהרג בלוב; חייל נהרג בדרום-סודאן בהפצצה של צפון סודאן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של לפחות 125 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזור דמשק, חאלב, דיר אל-זור, בדרעא, באידליב ועל הגבול הצפוני של סוריה עם טורקיה. אסד גינה פומבית את ישראל על התקיפה בסוריה. גם טורקיה גינתה את ישראל בחריפות על "שישראל שוב הפרה את החוק הבינלאומי". מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של חבר פרלמנט בשם איברהים עזוז, אשתו ושתי בנותיו מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בעיר חאלב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקור נוסף מסר כי מרבית ההרוגים היו בני משפחה אחת.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם באזור העיר קראצ'י בחיסולים הדדים בין שתי מליציות מוסלמיות חמושות. כמו כן נסמר על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר אסלמבאד. עוד נמסר על הריגתו של שיעי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של 33 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו נגד תחנת משטרה מרכזית באזור העיר כירכוך.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתו של חייל מדרום-סודאן בהפצצה אווירית של סודאן האסלאמית של עומר אל-באשיר הפועלת מהעיר חרטום.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
לוב – טרור: מקורות ביטחוניים בלוב מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתו של חמוש לאחר מרדף שנערך בידי כוחות-הביטחון של לוב הפועלים באזור העיר טאזירבו.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: