Thursday, February 21, 2013

165 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים ואזרח נהרגו באפגניסטן; 20 טרוריסטים מוסלמים וחייל צרפתי נהרגו במאלי; 7 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 הרוגים בניגריה; הרוג בעיראק;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 בפברואר 2013 על הריגתם של כ-165 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים שכללו הפצצות אוויריות, ירי של צלפים, חטיפות, רצח של שבויים, פיצוץ של מטעני חבלה ושל מכוניות-תופת וכן ביזה אונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 בפברואר 2013 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעולה צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נסמר על הריגתו של אזרח מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בשני אירועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. לפחות במקרה אחד נהרגו 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה את אנשי הארגון.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 בפברואר 2013 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהיתקלות עם חיילים מהאיחוד האפריקאי הפועלים בסומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 בפברואר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על תחנת משטרה הנמצאת בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים בצרפת ובמאלי מסרו ב-20 בפברואר 2013 על הריגתו של חייל צרפתי ו-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בקרבות שהיו בצפון מאלי בין חיילים צרפתים לאנשי ארגון אל-קאעידה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: