Thursday, February 7, 2013

130 הרוגים בסוריה; 6 שוטרים נהרגו בניגריה; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 הרוגים נוספים בעיראק; מנהיג האופוזיציה בטוניסיה נורה למוות; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; מאות טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 90 בני-אדם בידי כוחות הצבא בפעילות קטלנית שהייתה בכמה ערים מרכזיות בסוריה. מרבית ההרוגים היו אזרחים. עוד נמסר על פיגוע התאבדות שהתבצע ליד מתחם של המודיעין הסורי השוכן באזור העיר חומס – באירוע זה נמסר על נפגעים רבים. כמו כן נמסר על קרבות קשים באזור העיר דמשק עם עשרות הרוגים של אזרחים, מורדים וחיילים הנאמנים למשטר.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון ווזיריסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בפברואר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע יום קודם לכן באזור העיר בגדאד. מתחילת השבוע הנוכחי נהרגו בעיראק יותר מ-80 בני-אדם בפיגועי התאבדות.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתם של 6 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתו של מהניג האופוזיציה בידי טרוריסטים מוסלמים מקומיים. בעקבות הרצח פרצו הפגנות זעם של תושבים. גורמי טרור אסלאמיים המקורבים לארגון אל-קאעידה טענו כ "טוניסיה מצייתת למערב".
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתם של מאות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית צרפתית שנערכה במאלי במהלך השבועות האחרונים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים בקווקז מסרו ב-6 בפברואר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון שפעלו בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: