Thursday, February 28, 2013

100 הרוגים בסוריה; 17 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 מאבטחים נהרגו בניגריה; 2 הרוגים בסומליה; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בניגריה; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז מתחילת 2013;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים קטלניים שהם היו מעורבים אנשי כוחות-הביטחון של סוריה הנאמנים למשטר לבין מורדים טרוריסטים מוסלמים מארגונים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות מורדים בקרבות שהיו באזור דמשק במהלך היממה האחרונה. פגז של טנק סורי נורה לעבר ישראל – כנראה ירי טועה בקרבות בין הצבא הסורי לכוחות האופוזיציה הפועלים באזור הגולן. עיתונאי צרפתי נוסף נהרג בסוריה מירי של אנשי כוחות-הביטחון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתם של 17 שוטרים בשנתם מירי רצחני של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד סופי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים בין מיליציות אסלאמיות הפועלות באזור העיר קראצ'י. עוד נמסר על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 מאבטחים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-27 בפברואר 2013 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מאז תחילת שנת 2013 בפעילות צבאית שנערכה בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: