Friday, April 5, 2013

100 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן בהתקפה של נאט"ו; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; שוטר נהרג באלג'יריה; 153 אנשי תקשורת נהרגו בסוריה בשנתיים האחרונות; הרוג נוסף נהרג מירי של חיילי צה"ל לאחר השלכת בקבוק תבערה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזור דמשק, חומס, חאלב, דיר אל-זור ואידליב. מקורות נוספים מסרו כי במהלך השנתיים האחרונות נהרגו בסוריה 153 אנשי תקשורת בקרבות בין כוחות-הממשלה לבין ארגוני האופוזיציה.
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתם של 4 שוטרים אפגאנים ו-2 אזרחים בהתקפה של כוחות נאט"ו הפעולים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתם של 4 שוטרים ו-4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשתי התקפות טרור שהיו ביממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד חברי הארגון הפעולים במרכז ניגריה.
--
אלג'יריה טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסט מוסלמי מארגון אל-קאעידה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-4 באפריל 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף מירי של חיילי צה"ל לאחר שהושלך לעברם בקבוק תבערה. באירוע כולו נהרגו 2 התוקפים מירי של חיילי צה"ל.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: