Tuesday, April 16, 2013

130 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 5 בני-אדם נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 2 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט בכיר נהרג בלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים שהיו ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות בדרום סוריה ביישובים כורדיים וכן בצפון סוריה שם מרוכזים אלפי מורדים הפועלים נגד המשטר. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של 2,300 בני-אדם שנרצחו מעינויים לאחר שנעצרו בידי שלטונות הביטחון. לפחות 10 בני-אדם נהרגו בקרבות בצפון סוריה בין מורדים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. 50 הרוגים נוספים ביו במהלך קרבות בין כנופיות "השביחה" לבין מורדים הפועלים במרכז סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של לפחות 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעילות צבאית יזומה. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו בעת כינוס מפלגתי שנערך בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של 50 בני-אדם ועל פציעתם של 300 נוספים בסדרה של פיצוצים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך מערכת הבחירות המקומית שנערכה ברחבי עיראק.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתו של טרוריסט אסלאמי בכיר שפעל כנראה במסגרת ארגון טרור המסונף לארגון אל-קאעידה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-15 באפריל 2013 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים בהיתקלות עם חיילים הפועלים באזור. מקורות נוספים מסרו על פציעתם של 3 חיילים במהלך ההיתקלות עם הטרוריסטים המוסלמים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע



No comments: