Tuesday, April 30, 2013

100 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בפקיסטן בפיגוע התאבדות; 3 שוטרים נהרגו באלג'יריה בהתקפה אסלאמית; טרוריסט מוסלמי נהרג בצפון הקווקז; אלמנה נוצרייה נרצחה בסומליה; ילד נהרג בלבנון מירי של חיילים סורים; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, באפגניסטן, בסודאן, בסומליה, בעיראק, בסוריה, בקשמיר, בלוב ובדרום הפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 10 בני-אדם באזור דמשק בעת ניסיון לחסל את ראש-ממשלת סוריה. גורמים באופוזיציה הסורית האשימו את המשטר הסורי במעשה. גורמים תקשורתיים המקורבים לסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים ואנשי אופוזיציה בקרבות המתנהלים ליד הגבול עם לבנון עם כוחות-ביטחון הנאמנים למשטר הסורי. גורמים תקשורתיים נוספים מסרו על מאות חמושים המנהלים קרבות קשים על 3 בסיסים הנמצאים בידי הצבא הסורי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו בו-זמנית באזורים אחדים ברחבי עיראק. מקורות נוספים מסרו על הפעלתן של 5 מכוניות-תופת באזורים בהם מתגוררים שיעים.
--
סומליה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתה של אלמנה נוצרייה, אם ל-5 ילדים, בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב". מקורות נוספים מסרו כי בעלה נרצח גם הוא בשל היותו נוצרי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים במערב אלג'יריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-29 באפריל 2013 על הריגתו של ילד לבנוני מירי במהלך קרבות שפרצו בין חיילים סורים לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים ליד הגבול המשותף.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: