Sunday, April 21, 2013

160 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים בניגריה; 15 מועמדים לבחירות נהרגו בעיראק; 12 הרוגים בפקיסטן; 7 אזרחים נהרגו באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בסומליה; איש כוחות-האו"ם נהרג בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, במאלי, בסודאן, בלבנון, באלג'יריה, בסומליה, באפגניסטן, בצפון הקווקז, בקשמיר ובדרום-הפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 160 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים ומקורות ממשלתיים בסוריה מסרו לאורך כל היממה האחרונה על קרבות קשים באזור מחוז חומס ליד הגבול עם לבנון, בין כוחות-הביטחון וכנופיות "השביחה" לבין המורדים הפועלים להפלת משטרו של אסד. במהלך הימים האחרונים נהרגו בקרבות הללו עשרות בני-אדם. גורמים נוספים בסוריה מסרו על הרס שיטתי של תשתיות אזרחיות בידי כוחות הצבא הנאמנים למשטר – סוריה נוקטת במדיניות של "אדמה חרוכה" בכל האזורים בהם קיימת שליטה מסוימת של המורדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 7 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית-מתאבדת מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מערב פקיסטן. עוד נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 15 מועמדים לבחירות המקומיות בעיראק במהלך התקופה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-200 אזרחים בפיגועי ראווה במהלך התקופה הנדונה בעשרות פיגועים שהתבצעו בעיראק בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-שבאב" בעת ניסיון להטמין מטען-חבלה באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים באו"ם מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתו של חייל המשרת בכוחות האו"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח דארפור.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-20 באפריל 2013 על הריגתם של 17 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות חמושות הפועלות במרכז ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: