Thursday, April 18, 2013

90 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; שוטר נהרג בתאילנד; 3 טילים נורו לעבר אילת ממצרים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. כמו כן נמסר מפי מקורות מקומיים בדמשק על הריגתם של 12 בני-אדם בהפגזות של הצבא הסורי במחוז חומס ליד הגבל הלבנוני. במקומות רבים בסוריה נערכו עימותים קטלניים בין קבוצות מורדים לבים ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. במהלך היום השלטונות הרשמיים של סוריה ציינו את יום עצמאותה ה-67 של המדינה החל ב-17 באפריל בכל שנה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-17 באפריל 2013 על הריגתם של 19 בני-אדם בהתקפות טרור שנערכו בכל רחבי אפגניסטן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 באפריל 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו בזמן עריכת עצרת פוליטית.
--
ניגריה – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-17 באפריל 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-17 באפריל 2013 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל כנראה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. מקור נוסף מסר על מציאתם של מטען-דמה וסיסמאות המקשרות את המעשה לטרוריסטים מוסלמים שיש להם קשר למלזיה.
--
ישראל – טרור - מצרים: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 באפריל 2013 על ירי של 3 טילים לעבר ישראל שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים ממצרים. לא נגרם נזק רציני ולא היו נפגעים בנפש.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: