Monday, April 22, 2013

600 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בניגריה; 6 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 5 בני-אדם נהרגו בתימן; 4 חיילים נהרגו בפקיסטן; 2 טוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בתימן; ראשיהם של 127 פקידים רשמיים בסומליה נכרתו בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים היו בעיראק, בלבנון, בתימן, בסומליה, בלוב, באלג'יריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 600 בני-אדם בקרבות קשים שנערכו באזור חומס ודמשק בין כוחות-הממשלה לבין מורדים וטרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. לאורך כל היום נמסר על עימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה שגרמו לנפגעים רבים. עוד נמסר על הריגתם של 10 עובדי משרד האוצר הסורי בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכה על אוטובוס באזור דמשק. גורם ממשלתי בסוריה מסר על הריגתם של 200 מורדים באזור חומס.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 6 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקור נוסף מסר כי את ההתקפה ביצע שוטר שהזדהה עם ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות חמושות הפועלות בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: דוברי ארגון הטרור "אל-שבאב" הפועל בסומליה מסרו כי בארבעת החודשים האחרונים הם כרתו את ראשיהם של 127 פקידים ממשלתיים בדרגים שונים הפועלים בשם ממשלת סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 באפריל 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם בהשתלטות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על עיירה הנמצא בצפון ניגריה. חברי הארגון הצליחו להשתלט גם על הדרכים הראשיות המובילות לעיירה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: