Thursday, April 11, 2013

110 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בדרום סודאן; 5 הרוגים בניגריה; 5 ילדים נהרגו באפגניסטן; 3 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים נוספים בתימן; חייל נהרג בפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של כ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אנשים נוספים במהלך הפצצה של מרגמות על הרובע הנוצרי בדמשק. גורמים נוספים בסוריה מסרו על הפצצות כבדות של הצבא הסורי על ערים מרכזיות הנמצאות בחלקן תחת השליטה של המורדים ושל טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ארגונים לזכויות אדם מסרו כי ההפצצות האוויריות של הצבא הסורי גרמו לאלפי הרוגים. ארגונים נוספים בסוריה מסרו כי ביומיים האחרונים נהרגו יותר מ-300 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של 5 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של שוטר ושני ילדים בשני פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה בפקיסטן. מקורות נוספים מסרו כי 2 הילדים נהרגו מהשלכת רימון-יד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוייטה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תימן.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם במהלך ההתקפה שבה נהרגו 5 חיילי או"ם ביממה הקודמת. את ההתקפה ביצעו טרוריסטים המקבלים תמיכה ממשלת חרטום האסלאמית של עומר אל-באשיר.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בהתקפות של שבטים מוסלמים על שבטים אחרים העוסקים בחקלאות. מקורות נוספים מסרו כי בתקופה האחרונה נהרגו בעימותים הללו לפחות 45 בני-אדם.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-10 באפריל 2013 על הריגתו של חייל בפיגוע של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: