Sunday, April 28, 2013

110 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים בפקיסטן; 7 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 7 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בדארפור; 4 שוטרים נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים היו בעזה, בסומליה, בלבנון, בסודאן, בתימן, בעיראק, במצרים, בלוב, באלג'יריה ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 10 בני-אדם בפגזה של פצצות מרגמה שנורו לעבר מרכז דמשק. כמו כן נמסר על קרבות במחוז אידליב – שם מנסה המשטר הסורי להרחיב את שליטתו על כל השטחים שנכבשו בחודשים האחרונים בידי המורדים. מקורות בסוריה מסרו כי מחוז דרעא נמצא בשליטה של הצבא הסורי. במקומות אחדים פרצו קרבות בין אנשי האופוזיציה הסורית לבין טרוריסטים מוסלמי המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על כ-50 הורגים בלבד במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 7 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה על תחנת משטרה הנמצאת במחוז קונדוז.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור העיר בגדאד. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 5 חיילים ו-2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהיתקלות שהתרחשה באזור דרום תימן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתו של טרוריסט בכיר בארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם". כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של טרוריסט ושוטר משני פיצוצים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בבנגאזי ובטריפולי.
--
הודו – קשמיר: מקורות שמיים בהודו מסרו ב-27 באפריל 2013 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: