Wednesday, May 1, 2013

160 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בפקיסטן בימים האחרונים; 17 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעיראק; חייל צרפתי נהרג במאלי; ישראלי נהרג בשומרון; טרוריסט מוסלמי נהרג בעזה בפעולה ישראלית; איטליה הוציאה צו מעצר ל-6 טרוריסטים מוסלמים; פיגועים נוספים היו בתימן, בסומליה, בפקיסטן, באפגניסטן, בניגריה, במאלי ובלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורת באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 13 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במרכז דמשק. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 אנשי אופוזיציה בקרבות עם חיילים סורים שנערכו ליד בסיס מסוקים צבאי.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בפיגועי טרור קטלניים שהתבצעו על רקע מערכת-הבחירות המקומית המתנהלת בימים האחרונים בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מתאבדים מארגון אל-קאעידה בהיתקלות עם כוחות-הביטחון שפעלו באזור העיר סמרה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתם של 17 בני-אדם בקרבות שפרצו בין אנשי כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה. לפחות 7 מההרוגים היו שוטרים.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-30 באפריל 2013 על הריגתו של חייל צרפתי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-30 במאי 2013 על הריגתו של אזרח ישראלי בידי טרוריסט מוסלמי שפעל באזור השומרון. ההרוג היה אב ל-5 ילדים. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר ברצועת-עזה בפעולה אווירית של צה"ל. מקורות צבאיים בישראל מסרו כי הטרוריסט היה אחראי לירי הטילים על העיר אילת לפני שבועות אחדים.
--
איטליה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים באיטליה מסרו ב-30 באפריל 2013 על הוצאת צו מעצר ל-6 טרוריסטים מוסלמים שתכננו לבצע פיגועי התאבדות באיטליה במדינות נוספות.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: