Tuesday, May 7, 2013

90 הרוגים בסוריה; 34 הרוגים בפקיסטן; 20 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בבנגלדש; 10 נוצרים נהרגו בניגריה; 4 הרוגים בתימן; 2 טרוריסטים בכירים נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, בסודאן, באלג'יריה, באפגניסטן, בפקיסטן, בעיראק, במצרים, בסומליה ובלבנון;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי מצליח להשתלט מחדש על מרכזי הערים. עוד נמסר כי בניגוד למה שנמסר הדיווחים הקודמים על מאות הרוגים בהפצצה הישראלית, נודע כי בהתקפה נהרגו לא יותר מ-42 חיילים סורים. גורמים באו"ם האשימו את המורדים בשימוש בנשק כימי. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו כי כוחותיהם הצליחו להפיל מסוק צבאי וכתוצאה מכך נהרגו 8 חיילים סורים. 2 פצצות מרגמה שנורו מהשטח הסורי נחתו בישראל.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 9 חיילים ו-21 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעולות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים במהלך אירוע פוליטי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים ממוצא סעודי בפעולה צבאית יזומה שנערכה בימים האחרונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם ועל פציעתם של 50 נוספים בסדרה של פיגועים שהתבצעה במקומות אחדים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות מוסלמיות חמושות הפועלות באזור העיר צנעא.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בכנסייה נוצרית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
בנגלדש – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בבנגלדש מסרו ב-6 במאי 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות הביטחון ליד עיר הבירה דאקה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: