Thursday, May 2, 2013

100 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בעיראק; 13 טרוריסטים מוסלמים הוצאו-להורג בסומליה; 8 הרוגים בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 ילדים נהרגו בקווקז; 6 חיילים נפצעו בטוניסיה בפיגוע אסלאמי; קרבות ופיגועים נוספים היו בתימן, בפיליפינים, בלוב, בלבנון, בסומליה, באפגניסטן, בפקיסטן ובקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. קרבות ועימותים קטלניים נרשמו באזור אידליב, במחוז דרעא, באזור דמשק, בחאלב וחומס. כמו כן נרשמו קרבות באזור הגבול המשותף עם לבנון וטורקיה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אורקזאי. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בלוצ'יסטין.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של 22 בני-אדם מפיצוץ של מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז עיראק.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים ורשמיים בסומליה מסרו ב-1 במאי 2013 על הוצאתם-להורג של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל בסומליה. ההוצאה להורג התבצעה במחוז האוטונומי פונטלאנד.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-1 במאי 2013 על פציעתם של 6 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור הגבול המשותף על אלג'יריה. זהו המוקש השלישי שהתפוצץ ביומיים האחרונים שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. גורמים רשמיים בטוניסיה מסרו כי ארגוני טרור אסלאמיים מרימים ראש בטוניסיה לאור המצב הביטחוני הרעוע השורר במדינה בשנתיים האחרונות. טוניסיה נחשבה עד לא מזמן למדינה החילונית ביותר בעולם-הערבי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-1 במאי 2013 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמי הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: