Saturday, May 25, 2013

90 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים נוספים בניז'ר; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים נוספים בלבנון; 5 הרוגים באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בתאילנד בפיגוע אסלאמי; 4 חיילים הודים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלבנון, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות שהיו בעיירה אל-קוסייר. עשרות חיילים סורים נוספים נהרגו באזור מחוז אידליב. עוד נמסר גם על מורדים הרוגים בקרבות בעיירה אל-קוסייר. עשרות טונות של נשק ותחמושת הגיעו מסעודיה למורדים בסוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מצ'צ'ניה בקרבות שהיו במרכז סוריה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות בין ארגוני טרור הפועלים באזור העיר טריפולי. בימים האחרונים נהרגו 23 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו על הריגתם של 5 בני-אדם בתקריות טרור שהין במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 2 מפקדים מקומיים של "רשת חקאני" הפועלת לצד ארגון הטליבאן וארגון אל-קאעידה הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בארבע תקריות טרור שהיו בפקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין חיילים אתיופים הפועלים בסומליה במסגרת האיחוד האפריקאי.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניז'ר מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם נוספים בפיצוץ של מכונית-התופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים יממה קודם לכן. בפיגוע נהרגו לפחות 21 בני-אדם.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 4 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-24 במאי 2013 על הריגתם של 5 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: