Friday, May 17, 2013

115 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בסודאן; 21 הרוגים באפגניסטן; 15 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו במאלי, בסודאן, באלג'יריה, בלוב, בניגריה, בלבנון, בסוריה, באפגניסטן, בפקיסטן ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של יותר מ-115 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים שהיו בערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על עימותים קטלניים שהיו באזור דמשק, חאלב, חומס, דרעא, אידליב, בגבול הלבנוני וליד הגבול הטורקי. כמו כן נמסר על זרם בלתי פוסק של פליטים סורים הנמלטים לעבר ירדן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 18 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קאבול – בין ההרוגים היו לפחות 6 אמריקאים. כמו כן נמסר על 3 הרוגים בהתקפה אווירית של כוחות נאט"ו שפעלו נגד בסיסי טרור של ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של 4 מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בשלוש תקריות טרור ואלימות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים ארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון ,אל-שבאב" בהיתקלות עם אנשי כוחות-הביטחון שפעלו בדרום סומליה. כמו כן נמסר על הריגתו של קצין בכיר לשעבר מפיצוץ שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-16 במאי 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם בהפצצה אווירית של הצבא הסודאני על יישוב הנמצא באזור דרום קורדופן המבקש להתנתק מסודאן האסלאמית של עומר אל-באשיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: