Thursday, May 9, 2013

90 בני-אדם נהרגו בסוריה; 55 הרוגים בניגריה; 8 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 אזרחים נהרגו באפגניסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 3 קצינים בכירים נהרגו בתימן; פיגועים וקרבות נוספים היו בסומליה, בסודאן, באלג'יריה, בטוניסיה, בתימן, בלבנון, במאלי, בעיראק, באפגניסטן, בקשמיר ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של לפחות 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי מצליח לשלוט על אזור דרעא לאחר שבועות רבים של קרבות ועימותים קטלניים שהיו באזור. כמו כן הצבא הסורי הרחיב את שליטתו על אזורים נוספים בחומס ובחאלב. נציגי הליגה ערבית ממבקשים מהאו"ם לגנות את ישראל על ההתקפה שנערכה על בסיסי טילים בסוריה בשבוע שעבר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז חייבאר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של 3 קצינים בכירים מאוד מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 במאי 2013 על הריגתם של 55 בני-אדם במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על בית-כלא הנמצא בצפון-מזרח ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: