Wednesday, May 15, 2013

50 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בלוב; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים נוספים בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים היו במאלי, בלבנון, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, באפגניסטן, בפקיסטן, בעיראק, באפגניסטן ובקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 50 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות באזור דמשק, חאלב, חומס, לטקיה, אידליב, דיר אל-זור ודרעא. כמו כן נמסר על התקפות של הצבא הסורי על מרכזי הערים בהם עדיין נמצאים בידי המורדים הפועלים נגד המשטר. מקורות בטורקיה מסרו על 3 בני-אדם נוספים שמתו מפצעיהם בעקבות הפיגוע שהיה במחוז הטאי – עד כה נהרגו 51 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור שכללו ירי, פיצוץ של מטעני-חבלה ועימותים קטלניים עם כוחות הביטחון של פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 45 בני-אדם בהתקפות של מיליציות חמושות אסלאמיות הפועלות בדרום ניגריה. מקור נוסף מסר על יותר מ-20 הרוגים בהתקפה. עוד נודע שבין ההרוגים היו גם אחדים מאנשי כוחות-הביטחון.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-14 במאי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור העיר בנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: