Sunday, May 5, 2013

250 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים בניגריה; 5 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעיראק; 2 אזרחים נהרגו בתאילנד בפיגוע אסלמי; קרבות ופיגועים נוספים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בלבנון, באלג'יריה, באפגניסטן, בפקיסטן ובקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של יותר 250 בני-אדם ביומיים האחרונים בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על תקיפה אווירית של ישראל בתחומי סוריה על משלוח טילים שתוכנן להגיע לידי ארגון הטרור חיזבאללה שבסיסו בלבנון. על-פי הערכות אחדות ישראל תקפה בשלושת הימים האחרונים עשרות מטרות בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של 5 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון הטליבאן בהתקפה אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך התקפת טרור שנערכה בצפון עיראק.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של 24 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות חמושות הפועלות במרכז ניגריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקוות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-4 במאי 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: