Friday, May 3, 2013

200 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל אפגאני נהרג מירי של חיילים פקיסטנים; טרוריסטים מוסלמים פוצצו תחנת משטרה בלוב; טרוריסטים מוסלמים פוצצו 2 בתי-ספר בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, באפגניסטן, בפקיסטן, בעיראק, בסומליה, בלוב, בסודאן ובאלג'יריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-2 במאי 2013 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. עוד נודע על הריגתם של יותר מ-50 נשים וילדים בעיירה ביידה בידי כנופיות "השביחה" המסייעות למשטר הסורי. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 4 בני-אדם בהפגזות של הצבא הסורי ליד הגבול הטורקי. מקורות בטורקיה מסרו על פציעתו של שוטר טורקי מירי של חיילים סורים שפעלו באזור הגבול. כמו כן לאורך כל היום נרשמו פיגועים קטלניים נוספים באזור דמשק, חומס, חאלב ובמחוז אידליב.
--
אפגניסטן – פקיסטן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 במאי 2013 על הריגתו של חייל אפגאני מירי של חיילים פקיסטנים שהתעמתו בגבול המשותף. כמו כן נמספר על פציעתם של 2 חיילים פקיסטניים בתקרית.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-2 במאי 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה. כמו כן מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 במאי 2013 על 2 פיצוצים שגרמו להריסתם של 2 בתי-ספר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בתי-הספר היו אמורים להיפתח באמצע מאי 2013.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-2 במאי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בהיתקלות בין אנשי כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-2 במאי 2013 על הריסתה של תחנת-משטרה בבנגאזי מפיצוץ שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-2 במאי 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. מאז שנת 2004 נהרגו באזור זה יותר מ-5,000 בני-אדם בפיגועים טרור אסלאמיים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: