Monday, May 27, 2013

60 הרוגים בסוריה; 19 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 11 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים בקניה בטרור אסלאמי; 3 הרוגים נוספים בפיליפינים; 2 הרוגים נוספים בלבנון; 543 טרוריסטים וחיילים נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, בסודאן, במאלי, בסומליה, בניגריה, בלבנון, בסוריה, באפגניסטן, בעיראק, בפקיסטן ובקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם בקרבות בעיירה אל-קוסייר ליד הגבול הלבנוני. כוחות צבא הנאמנים למשטר בסיוע טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה מנהלים מאמץ מרוכז לכבוש על כל העיירה ואת המשטחים מסביב לה. כמו כן נמסר על 11 הרוגים בקרבות שפרצו בין מיליציה כורדית למיליציה מוסלמית רדיקלית ליד הגבול הטורקי בעיירה בשם ראס אל-עיין. 10 הרוגים נוספים היו באזור דמשק מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין טרוריסטים סונים לטרוריסטים עלווים הפועלים באזור העיר טריפולי. עד כה נהרגו בעימותים הללו 30 בני-אדם ונפצעו יותר מ-240 נוספים. כמו כן נמסר על ירי של 2 טילים לעבר הרובע השיעי בעיר ביירות – כתוצאה מהירי נפצעו 4 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: גורמים צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 443 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחודש האחרון בפעולות צבאיות יזומות. כמו כן נמסר כי בפעולות האלה נהרגו כ-100 חיילים אפגאנים. עוד נמסר על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשש תקריות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. במקרה אחד נהרגו לפחות 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגועים שונים שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם (כולל שוטרים) בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפעול בדרום סומליה. מקורות נוספים מסרו גם על חטיפתם של 2 שוטרים נוספים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 14 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-26 במאי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים. עד כה נהרגו 7 חיילים ו-7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: