Sunday, May 19, 2013

120 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בפקיסטן; 19 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; קצין מודיעין נהרג בתימן; קצין נהרג בקשמיר; פיגועי טרור וקרבות נוספים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בסומליה, באפגניסטן, בתימן, בפקיסטן, בעיראק, בלבנון ובטורקיה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתם של 120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו כי הצבא הסורי השתמש בפגזים כימיים באזור דמשק במהלך קרבות נגד המורדים הפועלים בעיר. כתוצאה מכך, נמסר על מספר פצועים בעיר בשל השימוש נשק כימי. כמו כן נמסר על תפיסתם בידי המורדים של 4 כפרים עלוויים נטושים באזור העיר אל-חמה. מקורות נוספים מסרו על חטיפתו של אביו של הדובר של אסד, פייסל מיקדאד. מכונית תופת התפוצצה ליד מסגד בדמשק וכתוצאה מכך נהרגו לפחות 3 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתם של 4 חיילים ו-3 אזרחים בשורה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בשני פיגועים שהתבצעו, נגד שני מסגדים שיעים, בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתם של 19 בני-אדם ועל חטיפתם של 10 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בעיראק. סביר להניח שהשוטרים שנחטפו הוצאו להורג בידי חוטפיהם.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתו של קצין מודיעין בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בדרום סומליה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-18 במאי 2013 על הריגתו של קצין בצבא ההודי בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: