Monday, May 20, 2013

100 הרוגים בסוריה; 29 הרוגים בדרום-סודאן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 7 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 הרוגים בפקיסטן; שוטר נהרג בקניה; הרוג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים היו בסודאן, בלוב, במאלי, באלג'יריה, בתימן, בסוריה, בלבנון, בעיראק, באפגניסטן, בפקיסטן ובמצרים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על 16 מורדים ואזרחים שנהרגו בקרבות עם הצבא הסורי במהלך היממה האחרונה בעיירה קוסייר הנמצאת ליד הגבול הלבנוני. מקור נוסף מסר על 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה שנהרגו בקרבות בעיירה קוסייר. מקור לבנוני מסר על יותר מ-100 הרוגים רק בקרבות שנערכו בעיירה קוסייר במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 10 שוטרים בשורה של התקפות שהתבצעו נגד כוחות-הביטחון של אפגניסטן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים הייתה קצינה בכירה מאוד במשטרה הפקיסטנית שנהרגה מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בשורה של תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בתימן.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שהגיעו מסומליה.
--
דרום-סודאן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 29 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות חמושות.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מזרח ניגריה. מקורות צבאיים בניגריה מסרו על מבצע צבאי נרחב נגד אנשי ארגון הטרור "בוקו חראם" הפועלים בכל אזור צפון-מזרח ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון מאלי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-19 במאי 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי פלסטיני במהלך קרבות שפרצו במחנה הפליטים עין אל-חילווה בין טרוריסטים מארגון "הפתח" לבין טרוריסטים מארגון אסלאמי קיצוני. עוד 2 טרוריסטים מוסלמים נוספים נפצעו בקרבות.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: