Sunday, July 6, 2014

100 הרוגים בעיראק; 60  הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן;  10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בסעודיה; 5 הרוגים במצרים; 4 הרוגים בסומליה; שוטר נהרג בבחריין; ילד נהרגו בלבנון; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של לפחות 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקור נוסף מסר שבין ההרוגים היו כ-30 טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-ביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים היו 12 חיילים שנפגעו בפיגוע התאבדות. עוד נמסר כי בין ההרוגים היו לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סעודיה – טרור – תימן: מקורות צבאיים בסעודיה מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים  ו-2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שניסו לבצע פיגוע רחב-היקף בגבול המשותף בין תימן לסעודיה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מכונית תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
בחריין – טרור: מקורות רשמיים בבחריין מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו. כמו כן נמסר על הריגתו של ילד בעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין חברי תנועת האחים המוסלמים.
--
לבנון – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתו של ילד לבנוני בהתקפה אווירית של הצבא הסורי נגד טרוריסטים מוסלמים שפעלו בכפר לבנוני ליד הגבול הסורי.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-5 ביולי 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: