Sunday, July 20, 2014

320 הרוגים בסוריה; 120 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בניגריה בהתקפה אסלאמית; 33 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 22 חיילים נהרגו במצרים; 20 הרוגים בפקיסטן; 13 בני-אדם נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 6 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים בקניה בפיגוע טרור אסלאמי; 4 חיילים צה"ל ואזרח ישראלי נהרגו בדרום; 350 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; האוכלוסייה הנוצרית בעיר מוסול חוסלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בתימן, בעיראק, בפקיסטן, בעזה, ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 270 בני-אדם – כולם חיילים, מאבטחים ועובדים בשירות המשטר הסורי – בהתקפה קטלנית מאוד של ארגון אל-קאעידה על מתקן להפקת גז הנמצא מזרחית לעיר חומס. 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בהתקפה זו. לאורך שלושת הימים האחרונים נהרגו במתקן הזה יותר מ-450 בני-אדם. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים בכל רחבי סוריה בקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש. כמו כן נמסר על עשרות בני-אדם שנהרגו בקרבות בין כוחות-הביטחון של האוטונומיה הכורדית לבין טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון דאע"ש. מקורות נוספים מסרו על גירוש מסיבי של נוצרים מהעיר מוסול תוך כדי חיסול ואונס המוני של נשים נוצריות בידי טרוריסטים מוסלמים. מקור מוסמך מסר כי נוכחותם של הנוצרים בעיר, הסתיימה!!
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפעול במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור והיתקלויות קטלניות עם טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. לפחות 9 מההרוגים היו אנשי כוחות-הביטחון של פקיסטן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר קיסמיו בדרום סומליה.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור החוף של קניה. הארגון לקח אחריות על המעשה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בהתקפה קטלנית של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שנערכה בצפון ניגריה. מקורות תקשורתיים מסרו תיאורי זוועה על האירוע, וסביר להניח שמספר ההרוגים יעלה במהלך השעות הקרובות.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתם של 21 חיילים בהתקפה קשה ורחבה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו מהגבול הלובי. הלם גדול במצרים מההתקפה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים ותקשורתיים ישראל מסרו ב-19 ביולי 2014 על הריגתם של 4 חיילי צה"ל בהיתקלויות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה. שניים מהחיילים נהרגו בתוך שטח הישראלי. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מנפילת טיל שנורה לעבר יישוב בדואי בדרום הארץ. מאז שהחל המבצע הישראלי, ב-8 ביולי 2014,  נהרגו 7 ישראלים – 2 אזרחים ו-5 חיילי צה"ל. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 350 ג'יהאדיסטים בעזה בפעולות צבאיות ישראליות. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל כ-100 טילים. כוחותינו בעזה חשפו לפחות 12 מנהרות המיועדות לחדור לישראל. עד כה, צה"ל ביצע יותר מ-2,300 התקפות על יעדי טרור.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: