Thursday, July 24, 2014

110 הרוגים בעיראק; 73 הרוגים באפגניסטן;  60 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בלוב; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 11 הרוגים בניגריה; 8 הרוגים בטורקיה; 2 הרוגים בדארפור; אזרח זר נהרג בישראל מפצצת מרגמה; 1,348 אזרחים נהרגו בסוריה מתחילת החודש; 32 חיילי צה"ל, 2 אזרחים ו-640 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בעזה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מאז תחילת חודש יולי נהרגו לפחות 1,348 בני-אדם – לא כולל טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה או במהלך קרבות בין ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלי בכל רחבי סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 110 בני-אדם בשורה ארוכה של פיגועי טרור קטלניים במהלך קרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק הפועלים נגד ארגון דאע"ש הפועל בצפון עיראק. גורמים נוספים מסרו כי הצבא העיראקי משתמש בחביות-נפץ נגד מטרות באזור העיר מוסול בדומה לצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 73 בני-אדם בהתקפות של הצבא האפגאני על יעדי טרור של ארגון הטליבאן הפועל במחוזות אחדים ברחבי המדינה. מקורות נוספים מסרו כי הצבא האפגאני מחסל טרוריסטים מוסלמים יחד עם בני-משפחותיהם. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים היו אזרחים שנפגעו בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית שנערכה בצפון-מערב פקיסטן נגד ארגונים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפועל באזור.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו גם הוריהם של הנערות שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור ופיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-23 ביולי 2014 על הריגתם של 2 חיילים ו-6 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות שהתבצעה ליד הגבול הסורי. מקורות נוספים מסרו כי חברי המחתרת הכורדית – ה-PKK – הגיעה מהשטח הסורי.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-23 ביולי 2014 כי מאז שהחל המבצע הצבאי הישראלי, נהרגו עד כה 32 חיילי צה"ל, 2 אזרחים ישראלים, אזרח זר ו-640 ג'יהאדיסטים. מקורות נוספים מסרו על הרחבה של הפעולה הישראלית נגד כל ארגוני הטרור הפועלים בעזה. טרוריסטים מוסלמים ירו לעבר צה"ל מבית-החולים "וופא" – כוחותינו השיבו באש לעבר מקורות הירי ולאחר אזהרות רבות בית-החולים הופצץ. לאורך כל היממה אחרונה נורו עשרות טילים לעבר ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: