Wednesday, July 9, 2014

160 הרוגים בעיראק; 44 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה;  30 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים באפגניסטן בפיגוע התאבדות; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקמרון;  6 חיילים נהרגו בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-5 אזרחים נהרגו בעזה; 4 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 4 הרוגים בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בסודאן, בעזה, בסומליה, בתימן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שפרצו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים נוספים מסרו על קרבות בכל הערים המרכזיות של סוריה, אך בעיר באזור חאלב שם פועל הצבא הסורי בעוצמה גדולה. עוד נמסר על הריגתם של כ-10 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו באזור דמשק. כמו כן נמסר על הריגתו של שופט בכיר באזור העיר אידליב מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 160 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגו דאע"ש הפועל בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של קצין בכיר מאוד בצבא העיראקי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בגדאד. מעשי הזוועה בעיראק נמשכים כרגיל: אונס, רצח, ביזה, הריסת מוסדות דתיים של שיעים ועונשים קשים לאזרחים שאינם מקיימים את מצוות הדת הברברית של המוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 16 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 חיילי נאט"ו בפיגוע דומה שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים שפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן. הצבא הפקיסטני החליט לחסל לחלוטין את הנוכחות של ארגון הטליבאן בפקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 6 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה (האירוע התרחש כנראה ב-6 ביולי 2014).
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו. מקורות נוספים מסרו כי ההרוגים היו 3 חיילים ואזרח מקומי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 44 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרו למדינה מניגריה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-8 ביולי 2014 על הריגתו של טרוריסטים מוסלמי בהתקפה של כוחותינו על מרכז עזה בעקבות ירי של טילים לעבר ישראל. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל עשרות טילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים ברצועת עזה. צה"ל ביצע התקפות אוויריות על יותר מ-100 יעדי טרור ברחבי עזה. בשעות הצהרים נמסר מפי מקורות בישראל על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון החמאס בפעילות אווירית מיוחדת. בין ההרוגים היה מפקד בקומנדו הימי של החמאס בעזה. שעות אחדות לאחר מכן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 25 נוספים בהפצצה של בית השייך לטרוריסט מוסלמי מארגון החמאס המתגורר בחאן יונס. גורמים בחמאס האשימו את ישראל ב"טבח". גורמים ביטחוניים בישראל מסרו כי אין ספק שהחמאס ירה טיל לכיוון גוש דן. בשעות הערב נמסר על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים שניסו לחדור לישראל דרך חוף זיקים. כ-250 טילים נורו לעבר ישראל ביומיים האחרונים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: