Thursday, July 3, 2014

85 הרוגים בעיראק; 56 הרוגים בניגריה; 50 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בסודאן; 15 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 8 חיילים נהרגו באפגניסטן; 3 חיילים נהרגו בסומליה; 89 בני-אדם נהרגו בקשמיר בפיגועי טרור אסלאמיים מתחילת 2014; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו כי במהלך היום נהרגו עשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה. כמו כן נמסר על שורה אורכה של פיגועי טרור נגד אזרחים ונגד כוחות-הביטחון המזוהים עם המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. סוכנות הידיעות הממשלתית של סוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה נערכו קרבות בחמישה יישובים בהם נהרגו ונפצעו טרוריסטים מוסלמים רבים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 85 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סוריה. גורמים נוספים מסרו על התקפות אוויריות של הצבא העיראקי שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון עיראק.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 8 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו נגד אוטובוס צבאי שנע באזור העיר קאבול. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו פיגועי טרור נוספים שגרמו לנפגעים רבים נוספים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בצפון-מערב פקיסטן. מקורות צבאיים מסרו כי גם "רשת חאקאני" המזוהה עם ארגון הטליבאן נמצאת על הכוונת של הצבא הפקיסטני. מאות בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים – נהרגו בפקיסטן בחודש יוני 2014.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות בין שני ארוגני טרור אסלאמיים הפועלים בדרום-מזרח תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 56 בני-אדם בסדרה של פיגועי-תופת שהתבצעו במרכז מסחרי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 22 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל דארפור.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-2 ביולי 2014 על הריגתם של 89 בני-אדם, מתחילת שנת 2014, בעימותים אלימים, בפיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של הודו לבין ארגונים אסלאמיים הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: