Friday, July 18, 2014

55 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 44 הרוגים בניגריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 19 הרוגים בלוב;  14 חיילים נהרגו בטוניסיה; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בסומליה; 4 הרוגים בתימן; חייל הודי נהרג בקשמיר; 120 טילים נורו לעבר ישראל ביממה האחרונה; החל המבצע הצבאי בעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בסודאן, בסומליה, בעזה, בתימן, בלוב, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות מקומיים מסרו על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של מרגמות שהתבצע לאחר נאומו של אסד בדמשק לרגל בחירתו לכהונה רביעית בסוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזורים הכורדיים וכן בצפון סוריה שגרמו לנפגעים רבים נוספים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-55 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש הפועלים בצפון עיראק. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש שניסו לחדור לתחומי האוטונומיה הכורדית בעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשני אירועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה. במקרה אחד נהרגו 5 טרוריסטים מוסלמים שניסו לתקוף את שדה-התעופה בקאבול. במקרה השני נהרגו 15 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קנדהר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בשלוש התקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועל בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 44 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון סומליה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בטוניסיה מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 14 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו ליד הגבול עם אלג'יריה. 20 חיילים נוספים נפצעו בהתקפה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתם של 19 בני-אדם נוספים בקרבות בן כוחות-הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור בנגאזי וטריפולי. בטריפולי נהרגו בימים האחרונים לפחות 30 בני-אדם בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים המנסים להשתלט על שדה-התעופה בעיר.
--
הודי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-17 ביולי 2014 על הריגתו של חייל הודי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר מהצד הפקיסטני. מקור צבאי בכיר האשים את פקיסטן באירוע.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 ביולי 2014 כי במהלך הפסקת-האש ההומניטארית נורו לעבר ישראל לפחות 4 טילים. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 13 טרוריסטים מוסלמים שניסו לחדור לישראל במנהרה שנחפרה לצורך חטיפה ורצח. מקורות בעזה מסרו על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של חפץ חשוד או מפצצה שנורתה במהלך הקרבות בעזה. ככל היודע נהרגו בעזה 226 ג'יהאדיסטים מאז ה-8 ביולי 2014. בשעות הערב החל המבצע הקרקעי בעזה. מצרים מעניקה תמיכה לישראל. 4 משת"פים חוסלו בעזה. כ-120 טילים נורו לעבר ישראל במהלך היממה האחרונה. ככל היודע נהרגו בעזה 226 ג'יהאדיסטים מאז ה-8 ביולי 2014 לפני שהחל המבצע הקרקעי.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I'm trying to
get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very
good gains. If you know of any please share. Many thanks!

Here is my page; renovation ideas