Tuesday, July 15, 2014

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים במאלי; 23 הרוגים באפגניסטן; 21 הרוגים בניגריה; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 8 הרוגים במצרים; קצין בכיר נהרג בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרג בפיליפינים; מוסלמי נהרג בחברון; 200 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; 2 טילים נורו לעבר אילת; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו גם בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בלבנון, במצרים, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו לאורך היממה האחרונה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ועל 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות קשים שהיו ליד הגבול בין לבנון וסוריה. כמו כן נמסר על עשרות הרוגים נוספים בסדרת פיגועים שהיו בדרום סוריה וכן במהלך פעולות צבאיות יזומות שנערכו בצפון המדינה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש. גורמים נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 100 טרוריסטים מוסלמים סונים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה וארגון דאע"ש. תיאורי זוועה על מעשי אונס רבים בכל רחבי עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו נגד בסיס צבאי הנמצא בצפון סיני. מקורות נוספים מסרו כי ההתקפה נערכה באמצעות ירי מסיבי של פצצות מרגמה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ועל 3 חיילים הרוגים במהלך קרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות אווירית שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתו של קצין בכיר בצבא הסומלי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 21 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפעולים בצפון ניגריה. שוב יצאה הצהרה של ארגון "בוקו חראם" על רצונו להשמיד את כל הכופרים המתגוררים בניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי. ההתקפות הללו נערכות למרות השיחות המתנהלות בין ממשלת מאלי לנציגים משבטי הטוארג הרדיקליים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתו של צעיר מוסלמי בעימותים שהיו בין כוחותינו לבין כנופיות ערביות הפועלות באזור העיר חברון.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בישראל ובעזה מסרו ב-14 ביולי 2014 על הריגתם של כ-200 ג'יהאדיסטים במהלך שבעת הימים האחרונים בפעילות ישראלית נגד ארגוני הטרור הפועלים בעזה. במהלך התקופה הנדונה נורו לעבר ישראל כ-1,050 טילים מרצועת עזה. יותר מ-1,550 יעדי טרור הופצצו בעזה. כ-300 בתים ששימשו מפקדות של ארגוני הטרור הופגזו ונחרבו. כוחותינו המשיכו לתקוף בעזה גם במהלך הלילה האחרון. תוכנית הטילים של החמאס שהושקעו בה מיליארדים של דולרים ירדה לטמיון. במהלך היום נורו טילים לעבר הצפון ולעבר העיר אילת.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: